Επιστημονικό Προσωπικό

 
Παπαδιά Αντωνία: επιστημονική διευθύντρια – λογοθεραπεύτρια

Η Παπαδιά Αντωνία ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Γλωσσολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στη συνέχεια πραγματοποίησε διετείς μεταπτυχιακές σπουδές στις Διαταραχές του Λόγου, στη σχολή Ψυχολογίας, στο τμήμα Γνωστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Complutense της Μαδρίτης. Από το 2006 δραστηριοποιείται στον τομέα της Λογοθεραπείας ως επιστημονική συνεργάτης σε κέντρα ειδικών θεραπειών στην Αθήνα. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια για τον Αυτισμό, τη ΔΕΠ-Υ, την ειδική γλωσσική διαταραχή, τις φωνολογικές διαταραχές, τη δυσαρθρία και τον τραυλισμό (PECS, TEACCH, ΜέταΦΩΝ, Lidcombe κλπ). Έχει πιστοποιηθεί στην ψυχοεκπαίδευση γονεών παιδιών με αυτισμό (Cygnet). Από το 2011 εώς το 2016 υπήρξε επιστημονική διευθύντρια και συνιδιοκτήτρια του κέντρου πρώιμης παρέμβασης και αποκατάστασης «Το ρόδι» στου Ζωγράφου. Το Σεπτέμβριο του 2016 δημιούργησε το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «εν&νους» στην Αθήνα κι έκτοτε ηγείται της επιστημονικής του ομάδας. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών.


Επιστημονικοί Συνεργάτες

Κατσαντώνης Νικόλαος: Ψυχολόγος


Σπούδασε Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Συνέχισε τις σπουδές του στο Πάντειο Πανεπιστήμιο όπου ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του τμήματος Ψυχολογίας με αντικείμενο Οργανωτική και Οικονομική Ψυχολογία. Κατόπιν, ειδικεύτηκε στη φροντίδα παιδιών με χρόνιες ή απειλητικές για την ζωή τους ασθένειες και τις οικογένειες τους και πραγματοποίησε το διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Ιατρικής και Νοσηλευτικής Σχολής Αθηνών με αντικείμενο την Οργάνωση και Διαχείριση Ανακουφιστικής και Υποστηρικτικής φροντίδας χρονίως πασχόντων ασθενών. Έχει εκπαιδευτεί στη συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό εφήβων και ενηλίκων. Επιπλέον έχει πραγματοποιήσει το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής του Τμήματος Εκπαίδευσης Και Αγωγής Προσχολικής Ηλικίας (ΤΕΑΠΗ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2004 μέχρι σήμερα εργάζεται σε δομές εκπαίδευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες ως εκπαιδευτής - ψυχολόγος, ενώ παράλληλα εργάζεται ως εξωτερικός συνεργάτης σε διάφορες μονάδες ψυχικής υγείας. Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί μέσω πληθώρας σεμιναριακών προγραμμάτων στη διάγνωση και αντιμετώπιση μαθησιακών και αναπτυξιακών δυσκολιών τόσο σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης όσο και σε παιδιά με ειδικές ανάγκες (PECS, TEACCH, Cygnet, WISC κλπ.).

Κατερίνα Βλάχου: Λογοθεραπεύτρια

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Λογοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Δυτικής Ελλάδας (Πάτρα). Από το 2016 δραστηριοποιείται ως λογοθεραπεύτρια και επιστημονική συνεργάτης σε κέντρα ειδικών θεραπειών στην Αθήνα. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια για τον αυτισμό (PECS, TEACCH) και έχει εκπαιδευτεί σε θεραπευτικά προγράμματα για τον τραυλισμό (PalinPCIT) και τις διαταραχές ομιλίας-σίτισης & κατάποσης (ΟPT). Εργάζεται με παιδιά προσχολικής-σχολικής ηλικίας και εφήβους που παρουσιάζουν αρθρωτικές-φωνολογικές διαταραχές, δυσπραξία, διαταραχές στον λόγο-στην έκφραση-στην πραγματολογία, αναπτυξιακές διαταραχές και διαταραχές στην ροή της ομιλίας. Είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).

Μαυραγάνη Βασιλική: Λογοθεραπεύτρια.

Είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας. Κατά τη διάρκεια φοίτησής της, προσέφερε εθελοντική εργασία στη Μονάδα Σπαστικών Παιδιών του Καραμανδάνειου Νοσοκομείου Παίδων Πατρών. Αργότερα, πραγματοποίησε την πρακτική της και εν συνεχεία εργάστηκε σε ημερήσιο πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης βασισμένο στις αρχές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς (ΑΒΑ), PECS και TEACCH για παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων που άπτονται της Ειδικής Αγωγής, ΔΑΔ καθώς και διαταραχών λόγου και ομιλίας. Είναι κάτοχος πτυχίου Εθελόντριας Διερμηνέα Ολικής & Ελληνικής Νοηματικής Επικοινωνίας. Τέλος, εργάζεται ως συνοδός παράλληλης στήριξης παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού αλλά και σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών με παιδιά με φωνολογικές και αρθρωτικές διαταραχές, διαταραχές λόγου, ομιλίας καθώς και αναπτυξιακές γλωσσικές διαταραχές.

Βασιλική Στριγγάρη: Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια

Η Βασιλική Στριγγάρη αρίστευσε στις σπουδές στο τμήμα Εργοθεραπείας (Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας) και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην "Προσαρμοσμένη Κινητική Δραστηριότητα" της Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Επιπλέον, συμμετείχε σε επιστημονικά συνέδρια και δημοσίευσε ερευνητικά άρθρα σε Ελλάδα και εξωτερικό και είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Έχει πιστοποιηθεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (Sensory Integration) από το Πανεπιστήμιο USC/ WPS (Los Angeles), έχει εκπαιδευτεί στην παρέμβαση DIRFloortime, στη μέθοδο Sherborne, στο σύστημα M.O.R.E., στο σύστημα δομημένης εκπαίδευσης TEACCH, στο Pivotal Response Training (PRT) και είναι δασκάλα γιόγκα (θεμελιώδες επίπεδο 200 ωρών). Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με τη δυσπραξία, τη δυσγραφία, τη διαταραχή αυτιστικού φάσματος, τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), την αισθητηριακή ολόκληρωση (π.χ. για μωρά, σε παιδιά με αυτισμό), τη yoga και το χορό. Από το 2011 εργάζεται ως παιδιατρική εργοθεραπεύτρια σε πρωινά και απογευματινά πλαίσια με κλινική εμπειρία σε παιδιά ηλικίας από 15 μηνών έως 18 ετών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος, δυσκολίες αισθητηριακής επεξεργασίας, κινητική αδεξιότητα, δυσπραξία, δυσγραφία, μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), σύνδρομα κ.α.

Σπανίδης Ηλίας: Παιδιατρικός Εργοθεραπευτής

Ο Ηλίας Σπανίδης ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο τμήμα Εργοθεραπείας Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας το 2012 και είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Επιπλέον, έχει συμμετάσχει σε προγράμματα που αφορούν τη θεραπευτική ιππασία, την κατασκήνωση για ΑμεΑ (Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.με.Α) και το συντονισμό ομάδων στο Ανοιχτό Σχολείο Μεταναστών στον Πειραιά. Έχει πιστοποιηθεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (Sensory Integration) από το Πανεπιστήμιο USC/ WPS (Los Angeles), έχει εκπαιδευτεί στην παρέμβαση DIRFloortime, στο σύστημα M.O.R.E. και στο σύστημα δομημένης εκπαίδευσης TEACCH. Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με τη δυσπραξία, τη δυσγραφία, τη διαταραχή αυτιστικού φάσματος, τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) και την αισθητηριακή ολόκληρωση (π.χ. σε βρέφη, σε παιδιά με αυτισμό). Από το 2012 εργάζεται ως παιδιατρικός εργοθεραπευτής με κλινική εμπειρία σε παιδιά ηλικίας από 15 μηνών έως 18 ετών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος, δυσκολίες αισθητηριακής επεξεργασίας, δυσπραξία, δυσγραφία, μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), σύνδρομα κ.α.

Δρόσου Ιωάννα: Ειδική Παιδαγωγός

Η Ιωάννα Δρόσου είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδίκευση στην ψυχολογία. Έχει μετεκπαιδευτεί στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία (Professional diploma in Specific learning difficulties - dyslexia). Κατά τη διάρκεια της μετεκπαίδευσής της εκπόνησε την πρακτική της στα ΚΕΔΔΥ Β’ Αθήνας. Έπειτα ολοκλήρωσε την ετήσια εξειδίκευσή της στο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής (Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ). Στη συνέχεια ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών. Η εκπαίδευσή της παράλληλα εμπεριέχει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων σε ό,τι αφορά τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, ΔΕΠ-Υ, ψυχοπαθολογία βρέφους, παιδιού και εφήβου (ΕΚΠΑ) κτλ. Ακόμη, είναι εκπαιδευμένη στη χρήση σύγχρονων τεχνικών με βάση τις αρχές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς ABA, PECS, PRT αλλά και στη χορήγηση και αξιολόγηση του ΑΘΗΝΑ test, A’ test κ.α. Η εργασιακή της δραστηριότητα τα τελευταία 10 χρόνια περιλαμβάνει τη χρήση ειδικών, ψυχοπαιδαγωγικών προγραμμάτων παρέμβασης σε κέντρα θεραπειών και ατομικές συνεδρίες για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με ΔΑΦ, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ, προβλήματα συμπεριφοράς και δεξιότητες επικοινωνίας.

Όλοι οι θεραπευτές του κέντρου ειδικών θεραπειών «εν&νους» έχουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και μακροχρόνια εμπειρία σε ένα μεγάλο εύρος διαταραχών. Το κέντρο εποπτεύεται από την παιδοψυχίατρο Ευθυμία Κατσικανδαράκη.