Επιστημονικό Προσωπικό


Παπαδιά Αντωνία: επιστημονική διευθύντρια – λογοθεραπεύτρια

Η Παπαδιά Αντωνία ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Γλωσσολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στη συνέχεια πραγματοποίησε διετείς μεταπτυχιακές σπουδές στις Διαταραχές του Λόγου, στη σχολή Ψυχολογίας,  στο τμήμα Γνωστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Complutense της Μαδρίτης.

Από το 2006 δραστηριοποιείται στον τομέα της Λογοθεραπείας ως επιστημονική συνεργάτης σε κέντρα ειδικών θεραπειών στην Αθήνα.

Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια για τον Αυτισμό, τη ΔΕΠ-Υ, την ειδική γλωσσική διαταραχή, τις φωνολογικές διαταραχές, τη δυσαρθρία και τον τραυλισμό (PECS, TEACCH, ΜέταΦΩΝ, Lidcombe κλπ).

Από το 2011 εώς το 2016 υπήρξε επιστημονική διευθύντρια και συνιδιοκτήτρια του κέντρου πρώιμης παρέμβασης και αποκατάστασης «Το ρόδι» στου Ζωγράφου.

Το Σεπτέμβριο του 2016 δημιούργησε το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «εν&νους» στην Αθήνα και ηγείται της επιστημονικής του ομάδας. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών.

Επιστημονικοί συνεργάτες

Κατσαντώνης Νικόλαος: Ψυχολόγος

Σπούδασε Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Συνέχισε τις σπουδές του στο Πάντειο Πανεπιστήμιο όπου ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του τμήματος Ψυχολογίας με αντικείμενο Οργανωτική και Οικονομική Ψυχολογία. Στην συνέχεια παρακολούθησε σεμιναριακά προγράμματα για την αντιμετώπιση μαθησιακών και άλλων δυσκολιών τόσο σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης όσο και σε παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Κατόπιν, ειδικεύτηκε στη φροντίδα παιδιών με χρόνιες ή απειλητικές για την ζωή τους ασθένειες και τις οικογένειες τους και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Ιατρικής και Νοσηλευτικής Σχολής Αθηνών με αντικείμενο την Οργάνωση και Διαχείριση Ανακουφιστικής και Υποστηρικτικής φροντίδας χρονίως πασχόντων ασθενών.
Έχει εκπαιδευτεί στη συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό εφήβων και ενηλίκων.
Από το 2004 εργάζεται στο σωματείο «Η ΑΡΓΩ», σωματείο ναυτικών γονέων ατόμων με ειδικές ανάγκες, ως ειδικός εκπαιδευτής- ψυχολόγος, ενώ παράλληλα εργάζεται ως εξωτερικός συνεργάτης σε διάφορες μονάδες ψυχικής υγείας.
Αυτή την περίοδο, ολοκληρώνει έναν νέο κύκλο σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Ειδικής αγωγής του Τμήματος Εκπαίδευσης Και Αγωγής Προσχολικής Ηλικίας (ΤΕΑΠΗ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τσαρνά Μαρία: Ειδική παιδαγωγός

Σπούδασε Παιδαγωγικές Επιστήμες (Educational Studies) στο Lancaster University της Αγγλίας.
Στη συνέχεια, ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ειδική Αγωγή (Special Education: Learning Difficulties) στο Birmingham University της Αγγλίας.
Από τον Σεπτέμβριο του 2000 εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός σε ποικίλες δομές αποκατάστασης. Έχει δουλέψει σε ατομικό επίπεδο με παιδιά που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία, νοητική υστέρηση, αυτισμό και ΔΕΠ-Υ, αλλά και σε ομαδικό επίπεδο με παιδιά με εγκεφαλική παράλυση. Τέλος, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων που αφορούν τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τη Δυσλεξία, τον Αυτισμό, καθώς και τη Δραματοθεραπεία/ Παιγνιοθεραπεία.

Ψάρρης Γεώργιος: Λογοθεραπευτής

Είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Ιωαννίνων με βαθμό “Άριστα”.
Από την πρακτική του άσκηση το 2013, εκπαιδεύτηκε σε προγράμματα Ανάλυσης Συμπεριφοράς σε παιδιά με αυτισμό και σύνδρομο Asperger.
Έκτοτε αποτελεί μέλος διεπιστημονικής ομάδας σε ημερήσιο πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης για παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές το οποίο βασίζεται στις αρχές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς (Applied Behavior Analysis) και την Ανάλυση της Γλωσσικής Συμπεριφοράς (Verbal Behavior) με εφαρμογές PECS και TEACCH πάνω στα οποία έχει εκπαιδευτεί και παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων.
Παράλληλα εργάζεται με παιδιά και εφήβους που παρουσιάζουν φωνολογικές και αρθωτικές διαταραχές, διαταραχές λόγου – ομιλίας – πραγματολογίας και δυσπραξίας. 

Χρυσούλα Αλεξίου: Εργοθεραπεύτρια SIT

Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας στο ΑΤΕΙ Αθήνας.
Από το 2006 εργάζεται σε δομές ειδικής αγωγής παιδιών και ενηλίκων που παρουσιάζουν αυτισμό, νοητική στέρηση, εγκεφαλική παράλυση και διάφορα σύνδρομα.
Μερικά από τα σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει αφορούν σε συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας (ΜΑΚΑΤΟΝ), στην αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI), την οργάνωση προγραμμάτων αποκατάστασης για παιδιά με αυτισμό (TEACCH) και άλλες νευρολογικές, αναπτυξιακές και κινητικές παθολογίες ενώ έχει ολοκληρώσει τον «Κύκλο εκπαίδευσης θεραπευτών κατ’οίκον και θεραπευτών ένταξης».
Έχει πολυετή εμπειρία στην οργάνωση ομαδικών προγραμμάτων (εξωτερικών και εσωτερικών) παιδιών και ενηλίκων και στην εργασιακή και κοινωνική ένταξη ατόμων με αναπηρία.


  • Logotherapeia Kentro eidikon therapeion En & Nous